Jag saknar dig.

1år. ett helt jävla år.
jag väntar fortfarande på att du ska ringa. Kanske för att du redan var borta har jag svårt att acceptera. Går inte att ta till sig. du sulle finnas där. länge.
Du finns alltid kvar hos mig. Tänker på dig varje dag. Inte förstod jag då att du var så viktig . oumbärlig. unicitet i hög bemärkese. beskedet som kom slet sönder mig. Bland det värsta jag varit med om. apatisk. fortfarande oförstående. förträgning. alteration. orden räcker inte till
All din glädje
generoisitet och liv
försvann i en hast
men minnet står alltid fast.

Jag vet att det är fjantigt. Jag är en tönt. Hon stod mig ändå nära. Jag älskar henne.
tyck vad ni vill. hon var världens bästa farmor.






För övrigt mår jag ganska okej.
Helgen var fin. Mattias är fin. :)

ord är en begränsande faktor återigen.
svenskan är inte adekvat.
Sverige räcker inte till.emellertid. There is a world out there to explore.


voy a empezar escribir en español algun día. Una Idioma bonita y con palabras fogosas. pero no ahora.

plugget går väl åt fanders. ambitionen finns inte. jag mår illa och vill inte mer.
ehuru kursarna är roliga.
Solen sken och vi gick på promenad som paus i plugget.
Bestämt att köra kombinerad tenta och födelsedagsfest hor mig. :) trevligt.

Men om vi inte ska ses på tre veckor blir jag knäpp. (läs knäppare.)

//P

Kommentarer
Postat av: haplo

Jag beklagar verkligen din sorg, älskling.

2007-03-12 @ 23:44:34
Postat av: erica

baby, det är tungt. jag tänker på dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback