Intelligent Bitch

tenta plugget livas upp och görs mer intressant av kryptiska matematiska skämt och upplyftande påhopp.
trots Eriks konstaterande av mitt varande av intelligent bitch istället för en dum sådan är jag trött på det. och det rä nästan en vecka kvar. och ofantliga mängder kunskap att nöta in.
dagenshöjd punkt var att Helena bakat äppelkaka som kom väl tillpass då luchen bestod av några deciliter torftig pizzasallad.
men ändock. vi började  imorse och satt till sju. sen gick jag och slog på haplo för att då ut lite frustration. men jag blev knappt svettig, ;/
min hjärna är inte kapabel att frambringa något spännande eller intressant.

Snart är det tenta och min födelsedag. Då blir det en liten fest här. med tane på det lilla utrymmet. Men jag vill bara ha besök i present.

//P

Kommentarer
Postat av: erica

har du sett mailet från Jenny om möte med SNB på tisdag? jag täcker upp så att du får fylla år utan möte, och sedan kommer jag bort till dig på fest =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback