sjuk

wuäääääääää. jag är sjuk.

feber och kräks.
men det är inte mest synd om mig.

Jag vet inte vad dt är med mig. kanske är jag deprimerad. kanske bara allmänt störd.
det tar ju aldrig slut?

Nu kan jag inte plugga som jag tänkt. men jag ska fan göra tentan. om jag så ska käka upp varenda piller jag har hemma.

Lyckades iaf gå till um 2 ggr igår och dessutom cykla upp till ekologihuset för att skriva ut uthyreskontrakt.
Idag har jag städat ordentigt. så nu är det bara för Joakim att flytta in. :)
söt och trevlig. :)

nä. nu väntar plugg och sömn. borde äta. men kommer säkert bara kräkas.
skulle vara najs med lite nötter. är fan helt beroende.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och nötter blev det... utblandad med 80% choklad ofc :D

2007-01-18 @ 13:42:54
Postat av: erica

det gick inget bra idag, petra. jag har skitmkt jobb kvar enligt min handledare och det känns bara så jävla kvävande och tungt nu. sitter och gråter för att jag inte vet vad jag annars ska göra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback