nu börjar allvaret. :P

En underbar vecka är till ända.
Systra mi och jag kan ha roligt fast vi är fattigare än få. vi kämpar oss fram i vardagen mha super mario!
Men nu är det slut. ronja åkte i morse. om ni vill se hur action det var kolla in; ronjj.bilddagboken.se
vi hade kul fast vi mest var hemma och slappade, käkade godis och spelade tv-spel. Men lite ledigrt måste man ju ha.Har också jobbat lite i veckan och tjänat ite pengar. skulle vilja få ihop lite inför london.
Nu gäller det att bli av med sockerberoendet jag dragit på mig. ska även försöka bli av med några kilon.
Har tränat idag. kändes ganska bra. höften är bättre men inte hekt ok. *gnäll*


HAr lyckats få igång mitt NES! :D Nu gäller det bara tt rffa åt sig lite spel.

annars då? jo ganska okej. likgiltig inför kärleken. behöver inget. kommer att förbli singel. dissad av allt.

Men vännerna finns där. :)

Och snart får jag en inneboende. Kommer det bli brandmannen måntro. ;)

Haha det ringer asmånga killar som vill dela badkar med mig. ^^
ska man ta brandmannen, läkaren elle juristen. nej det blir nog den trevige statsvetaren. :)
men varför är det bara killar? kan ha något med den suspekta annonsen att göra? :S




Om inte jag tänkte på mig själv mest så skulle ju ingen göra det. EGO. ^^

//P

weill. inspiration och motivation är på noll. Och imorrn börjar plugget igen. :/

Kommentarer
Postat av: erica

ska du skaffa inneboende minsann? vilken grej!

Postat av: Lari

Jag var ju tvungen att läsa din blogg lite... och jag måste ju säga att du skriver roligt..=)

Hmmm.. har du funderat på att ha en brandman som inneboende? Undra om det är någon av mina klasskompisar? Fast iofs.. vi är ju klara brandmän nu nästa vecka..

Hoppas man ser dig ute nån gång.. i någon av dina outfits...;)
/webkocken på helgon

2007-01-10 @ 23:42:02
URL: http://pappaporr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback