lound

världen befolkas av mig, mig å mig å mig bara mig  å min mamma....

Ego. för det är mest synd om mig. :P

Äntligen är jag hemma igen. Eller har varit det några dagar nu. efter en dryga vecka och inga intressanta lösningar på nyårsfirande-ångesten fic det vara nog.
Jag mest åt, jobbade ch pluggade lite. folk såg man inte röken av. Shoppade en massa sheit.
På  fredagen var jag ute på frimis och k5. Det var faktiskt roligt att dansa med C. vad än alla säger och tycker. Hon bryr sig iaf.
Var på födelsdagsfest hos A. Det var trevligt men inte riktigt som jag hade tänkt mig och hoppats på. men vem orkar dan innan nyår? Jo jag.
man när jag kom hem och skulle kolla tåget funkade inte sidan. Halv nio på söndags morgonen gjorde den det. Jag insåg priset och såg min begräsning. dessutom ville jag fira med syrran, även om hon inte ville vara med mig.
Men paniken över att bli fast i ensamhet i östansjö eller påtvingad en halvdan festi   örebro och missa chansen att vara med mina darlings fick miga att gråtande köpa en biljett. För att sedan ruinerad och rödgråten halvt om halvt tvingade mina föräldrar att köpa en biljett till syrran med. Så klockan 11 satt jag och Söstra mi på tåget på väg mot lund efter en stressig morgon och två nätters bristfällig sömn. (+ en vecka i en obekväm säng som ger mig ryggskott. )
Väl hemma i lund utan förseningar (heja sj för en gångs skull, men ngt måste man ju få för det priset.) Möttes vi av älskade Twinky! <3
Så underbart att se henne och få lite bärhjälp. :) Hade ju med en syster också men katten börjar bli stor och tung.
Vi hann till och med in på coop innan de stängde. där innhandlade vi lite mat till en enkel men välsmakande nyårs middag. Klyftpotatis, quorncurrygryta och advokadosallad.
Inhandlade även groggvirke inför kvällen.
Vi gick hem till mig, bytte connector på NES. Men det fuka inte riktigt ändå. ska pröva igen.
Sedan lagade vi mat, åt och duschade. vid sju gick vi hem till Twinky och sminkade oss, dansade dansmatta och drack groggar. Superstart! Ännu bättre blev det när Haplo anlände. Sedan ramlade det in ett par tjommar från göteborg och vi begav oss ut i natten mot en fest hos en granne till mig här på smålands. Men vi var straxt tvugna att gå därifrån då vi skulle på en annan fest i malmö. Efter en busstur som kändes oändlig på grund av urineringsbehov. Anlände vi till bergsgatan där den förträfflige mr J välkomande oss med kramar i dörren. :)
Festen var bra och väl til tolvslaget ramlade vi nästan bokstavligt ut på möllan för å titta på de grymmaste mängder av fyrverkerier jag sett.
pga av alla alkohol och andra styggheter ( man måste ju skylla på något) råkade jag strula med den skumme av tjommarna (stark misstänkt för att ha klippt sönder en tvättsvamp och lagt i frysen)
Sedan gick vi till KB där det var aldels för dyrt att gå in. men det ordnade sig ändå. Ronja kom in på mitt pass och vi hade en gansk trevlig stund innan haplo blev låg och försvann. Vi letade och letade och fann henne tillslut i ett hörn av baren.
Trängde in oss 6 pers i en bil och åkte till lund. där vi förde hem haplo till hemmets trygga vrå medan Twinky  försvann hem till sig med göteborgarna.
Gårdagen spenderades halvt död, spyende av orsaker som vi inte ska gå djupt in på.
idag har vi pluggat och varit på bio. Marie Antoinette. uppfyllde inte direkt förväntningarna och var lite seg. Jag tycker Kirsten Dunst är bra men hade väntat mig mer efter virgin suicides, som är en av mina favoriter.

Känns bra att få vara med syster. hppas att hon stannar länge. :)

//P

Kommentarer
Postat av: Ronjj

du vet att jag visste vill vara med dig på nyår men förenångsskull tänkte jag fira med lisa o det sket sig. du är ändå för mig den bästa!

2007-01-02 @ 23:47:24
Postat av: Haplo

Jag var inte låg! jag hade helkul!
Antingen var jag på dansgolvet, eller i rökrutan och snackade. Drog ut en snubbe på dansgolvet, och fick höra av nån av de andra att du försvunnit, upp på scenen elelr nåt, så jag hopapde upp på scenen, dissade den stackars pojken för dig.. sen dök du mirakulöst upp nån minut senare nån annanstans ^^

2007-01-04 @ 14:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback