Dimma.

Hmm

I like to move it.

Känner mig av någon anledning fruktansvärt ensam och uteluten.
Alltid en biroll.

Vill inte. får inte. kan inte.

Men va fan.
Jag har klarat av veckan. 22 timmars föreläsing och sex möten.
Jävligt bra jobbat. Har hamnat eftermed plugget. men det löser sig. Spikade VG på förra kursen med. :)
Men det verkar ha blivit ngt skit med Venezuela. tack vare nya tekniken,
Annars var man ju anrtagen till 99% chans om man var nominerad. Skitliv.
Men jag började ändå nojja om spanskan.
Och jag ommer sakna Twinky och Haplo så.
Annars har jag handlat ofantligt mycket den här veckan. Eftersom jag har  lite pengar för en gång skull.

Igår drack jag prit för första gången efter fyra vita veckor. Underbart att starta med mojitos tillsammans med mina bästaste Darrlings, ;)
Vi åt sushi och marrängsviss och snackade massa. :) sen var vi på wermlands men det var dött s vi ic til smålands där det var förvånansvärt bra musik. :D Dansade massa och sedan slutatde kvällen med bastubad på Dacke.

Idag har jag städat  och fixat lite. Har inte orkat träna. Sprang därimot igår dryga milen på en timme. känns bra. Fast men orkar nog inte nå dit man nådde i fornstora dar. :/

måste bara avsluta med ett citat från svd som påvisar svensa folkets idioti.

"Den borgerliga alliansen fortsätter tappa i opinionen. Ingen regering har någonsin tidigare förlorat så mycket stöd under de 100 första dagarna efter ett val som regeringen Reinfeldt. Gapet mellan blocken är nu drygt 11 procent till oppositionens fördel, visar SvD/Sifos januarimätning."

haha. och snart går det ännu mer utför. Ja. Va fan trodde folk när de röstade? HUr tänkte de. Och vad tänker de nu?
Jag skulle ännu mindre orka med mig själv om jag röstat blått.
Ska dra  igång med det politiska arbetet mer med. Men det är mykcet man sa.

Skitsur på mg själv. Jag vil med till rostock! :(
Men På fredag åker jag och twinky till skogarna. :)

//P

Kommentarer
Postat av: erica

bastu alltså? jävlar!

Postat av: erica

det var guld ikväll, tack, verkligen

2007-02-02 @ 01:53:23
URL: http://emowalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback