det finns alltid sprit..

...som erik tröstade med. Jag känner att jag behöver en destruktiv fylla. en sådan som är så jävla onödig att den blir nödvändig.

sov nästan inget i natt. åkte till skolan. dubbel föreläsning av vilken den ena var helt värdelös. föreläsaren kan ine sna saker och folk är dumma i huvudet. jag blir så trött.
stressad över allt labb. han inte plugga för jag var tvungen att gå på GU möte. antar att det var stress faktorn som gjorde att jag kräktes upp lunchen. :(
försökte hinna träna lite och stressade sedan hem för att hinna till andrahandsbokhandeln innan kl 6 för att sälja lite gamla kursböcker och försöka få ordning på ekonomin. skyfflade ner fyra extremt tungvikts böcker på vilka gravitationen  tog ut sin rätt och min finast darlingtgpåse gick sönder på vägen. Det sista minnet av den bästa tidningen. :( RIP
kämpade mig fram och anlände fem i sex. såklart stänger de kl 16. det hade man kunnat räkna ut så det var bara streta hemmåt med mastodont böckerna igen utan pengar. (såklart fick jag damp) nu ska jag äta något och sen får man väl se om man letar på nån förfest och går

Kommentarer
Postat av: Ronjj

Allt löser sig. försök att hinna med att andas systra mi! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback