arrecho

Nej. Konflikten har inte märkts mycket alls. Ingen var särskilt orolig. ingen trodde det skulle bli krig.
men nu ska det tydligen vara över för att alla har skakat hand. Verkar lite skumt. Konflikten är ju djupare och äldre än att man bara kan skaka hand så är det över.

I fredags blev jag kidnappad när jag skulle till universitetet. Jag skulle åka vid två. då går det inga bussar. men eftersom lina liftar varje dag tänkte jag att det kan väl inte vara så farligt. Men gubben svängde av innan universitetet och ville dricka kaffe med mig. Vägrade att släppa ur mig ur bilen. Jag fick ljuga om allting. vad jag hette vad jag bodde och om att jag inte hade någon mobil. då ville han köpa en åt mig! Läskigt var det men tillslut lyckades jag fly och ta mig till universitetet.

På universitetet var det en festival med massa band med medlemmar från skolan samt två större inbjudna band. band. trevligt var det. men alkoholfritt såklart. trotts detta blev det en liten moshpit. de var så söta så.
men var tvungen att åka hem med sista bussen för att möta upp med rebe och mariale fär att åka till santa fe på fest.

image165

Annars mycket plugg i helgen. prov i veckan. sen samana santa. Har ångest för att jag inte vet vad jag ska göra.

//Petra

Kommentarer
Postat av: Marius

Kuuuusligt!

2008-03-13 @ 14:27:05
Postat av: fuchikoma

Snyggt halsband, darling. ;)

2008-03-16 @ 19:48:05
Postat av: haplo

frågade btw min papa vad han tyckte om chavez. Förutom
att han för hårt försökte hålla sig vid makten så hejade min papa på honom :)

2008-03-17 @ 18:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0