dia por dia

Jag pluggar på. Men är avslappnad ändå. Allt rullar på och tiden går otroligt fort. Var på Universidad Central de Venezuela (UCV) Jag vill plugga där! 80000 studenter och ett enormt campus mitt i stan. Och bandningen av människor. Där finns alla slags människor du kan tänka dig. Finns subkulturer och människor som verkar intressanta. Mer avslappnat. PÅ USB är alla likadana (tråkiga!) Alla är överklassskitungar som hetsar efter det högsta betyget. I vilket fall som helst var jag där och tittade på när Alvaro och Johan tränade capoiera. Coolt var det.

314172-158


Äntligen har regeringen bestämt att globovision ska stängas. Det var på tiden att de fick tyst på den lögnaktiga oppositionella tv-kanalen som ägs av vem-vet-vad. Den är korrupterad och sprider osanningar.

Och snart kommer mamma och pappa (alla fdelsedagspresenter skickas med dem eller sparas tills jag kommer hem om mindre än ett halvår :P)

//Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0