vacaciones frias

Ja som alla kanske har förstått har jag åkt hm till svrig för att umgås med fail och vänner. JAg hade ändå varit borta i elva månader och saknade folk otroligt mycket. det känns konstigt att vara i sverige igen. som om man sr allting med andra ögon. granskar och analyserar saker som tidigare var självklara bara för att man annat att jämföra med nu. alla sliter roch drar i mig och jag känner mig otillräcklig.
svårt att vara social hela tiden när man inte har några pengar heller. man får snylta på allt och alla. känns så tråkigt.
men men. snart är det tillbaqaks till dt varma revolutionära paradiset. det ska bli grymt.
dt som händ innan jag åkt var intsivt så jag han inte raportera. såklartr var det mycket avskedsfester och lite strand.
alan wood var på lanadet runt, signeringsturné för sin nya bok, Revolucion o reformismo. en stor succé som avslutads med att han bjöds in av chavez att delta på tt möt på isla margarita. de diskutrad mycket chave frågade alan om råd och haar nu citerat den nya boken i sina tal flera gånger.
nu har banco nacional de veneuela natiionaliserats också!
ännu ett stg i rätt riktning.

vi hörs snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0