La catira es la que manda

Jag är ledig!
Soft som faaaan! För att vara ärlig. Jag har inga bilder på mig själv men jag kan jämfaras med en regionalölsflicka.
Med lite mindre silikon, och +20 kilo rätt placerade så har i mig blond och solbränd.

314172-175

Ja.Och så om vi jämför med HMs opassande undrklädsreklam i sverige. Vad sägr man?
Vad har hon med ölen att göra? är det för att  man kan blondera håret med öl?

Landet har en numera en utmärkt lagstiftning gällande sexuellt våld mot kvinnor. Lina har äst en kurs om detta (Skulle myckt väl kunna vara bättre än sveriges) Jag blir numera utsatt för sexuellkräkning; ett lagbrott, mer än 30 ggr om dan! det ni. vilken statistik. Och det bir bara värre desto blondare håret blir.
Och vad jag ville säga var; imorrn kommer mamma och pappa. Och på söndag drar vi till paradisön (turistghettot??) Isla Margarita.

Och jag bryr mig inte om att skriva om jag inte kommerntarer..

Hasta luego//Petra

Kommentarer
Postat av: Alexander

Hejsan Petra!

Läst din blogg o det verkar vara ett kul ställe o plugga på! tänkte fråga dig om du använde nån orginisation hör ifrån sverige för att åke till venezuela eller om du sökte sjv och så?

Tack på fö hand, alex

2008-04-11 @ 07:07:47
Postat av: Ronjj

Möh jag hatar er. jag vill oxå åka till dig! hoppas ni står ut med varandra iaf;D puss på er

2008-04-11 @ 13:40:44
Postat av: haplo

min lilla heta blondin :)
jag hoppas du får trevligt på drink-turist-ön.
Trevligt att träffa föräldrarna, få möjlighet att flasha med din spanska.
Pussaa

2008-04-11 @ 16:42:09
Postat av: camilla

underbara kvinnosyn. jag lider med dej, men det är näsatn bättre där. här stirrar vi ned i asfalten när vi går haha. ha kul på torsk -ön pusspuss

2008-04-14 @ 10:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0