om den eskalerande forvirringen

Har inte skrivit pa lange. mest for att jag mest skriver nar jag mar daligt. som alla vet. eftersom jag klagar jamt.
livet rullar pa. Sverige narmar sig med stormsteg. och det ar jobbit saklart. for med sverige kommer problemen. forvvirringen. depressionerna. Panik angesten och radslan.
Radslan over att bli alskad. men samtidigt ar det annu varre att inte bli alskad. Undran om man nagansin kommer att bli kar igen. det hade vart fint men ack sa laskigt.
och anda fint att han nastan finns dar. och att han kommer tillbaka och att jag inte kan slappa honom. eller den andra. men jag borde kanske inte vara med nan av dem. jag borde lara mig att ta hand om mig sjalv.
Och nu sitter jag ar bakis och allt kanns misar men det kommer bli battre snart. for jag alskar venezela. jag alskar att varahar.
det ar som min kropp och mitt sinne ar helt fritt.
men samtidigt sa kanns det bra att komma tillbaka till sverige. till nan slag rutin. en riktig varld. som jag hopppas kunna hantera battre an innan jag akte. jag kanner mig starkare. nu vet jag att jag kan klara allting. kanns bra att borja plugga igen.
ska ta hand o mig sjalv. vanta och kanna och se.
jag vill sa garna prata med johan. bara for att fa det gjort. jag vill inte ha ngt av honom. antar att han ar lycklig med sitt. men jag vill vara lycklig med mitt.

Det ar lixom dags. Och jag blir verkligen glad nar jag pratar med honom. men samtidigt vet jag inte. allt vore sa mycket anklare om det inte varit for honom. Om jag inte hade akt till sverige i sommras. Enklare, mer praktiskt. men ack sa trakigt.

Men det ar sa egoistiskt att bara tanka att man kan ta ngt annat for det ar mer praktiskt. Jag borde inte ha nagot. inte Nagon. och jag vill inte var elak. Och jag vet att jag inte kan lite pa mig sjalv i en relation. Inte for att jag Haft sa jatte manga. men det kanns alltid som jag ar skurken i dramat.

jag bara rabblar samma saker hela tiden och kommer aldrig till naon slutsats.
vill bara att Nagon kan beratta for mig hur jag ska gora. Men jag antar att det a sanna har saker som far en att vaxa.
och att graset alltid verkar gronare pa andra sidan.

Kommentarer
Postat av: haplo

God woman, I love you.

2008-12-18 @ 22:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback