om förvirringen

efter gårdagens kommentarer och och iniativ från fem olika håll vet jag inte vart jag ska ta vägen med mig själv.
var ska jag gå och varför ska allt hända på samma gång.
hur ska jag kunna förklara när det är oklart för mig själv?
till vem jag än vänder mig får jag bitska kommenterer och oförståelse tillbaka.
det finns ingen att ventilera med.
jag kan ju inte komma fram till något. hur ska jag då kunna veta och motivera mina handlingar?

jag trampar på samma ställe. ta tag i mig och visa mig framåt.
jag skulle behöva lite vägledning.
förvirringen och obeslutsamheten gör mig till ett naivt och lätt byte. det är inte bra.
jag behöver ett mål och lite fokus.


jag vet att allt är kryptiskt. men jag vill inte utelämna någon.


Så- annars
jag kan inte sova. jag kommer nog inte klara det här (TENTAN)
och jag mår riktigt dåligt över det.
men det är skilt från resten.


//P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback