wanna see the real me?

Dance until you're paralyzed.

Andas. tänk efter. strukturera om.

JAg är trött på prestation. Ska man aldrig slippa huvudvärken?

Helgen var mysig. :) och jag tycker att du är skum på ett bra sätt. :P

Inte helt oväntat blir jag rädd. Skräckslagen och ohanterbar. Min kropp har inga reserver. de försvann för länge sedan. I en annan tid. I ett annat jag.
Jag väntar mig att det aldrig kommer igen ,så blir jag inte besviken.
Försvarsmeanismen. att inte släppa taget. och kontrollen. eller något.

Tänk om jag misslyckas. sådant kan ju inte hända.
är lite orolig för venezuela.

Idag har jag varit en stund i skolan. Gick och tränade. Tyckte att det gick bra. Har ökat massa i marklyftet. inget mot fornstora dar men ändå. sedan gick det inte så bra med hantlarna tyckte jag. kände mig orkeslös. Men kämpade på. Och när jag var färdig mäsrkte jag att det varit extra jobbigt eftersom jag tagit 2,5 kilo mer än vad jag brukar ta. alltså fel hantlar. Jag är jättestark. not. Efter det klämde jag fingret. Då gick jag därifrån. Gick till willys och handlade lite. Fick damp på människor. Jag börjar bli ostabil igen.
andas. tänk efter, strukturera om.
Sen tog jag bussen. På väg hem gick kassen sönder. utbrott.
andas. tänk efter, strukturera om
väl hemma fick jag inte upp ytterdörren med min nyckel.
andas. tänk efter. strukturera om.

Så jag flydde till Twinky. Den finaste.
Vi åt på solrosen. Och nu har jag massa skit att fixa som jag lägger på framtiden.
andas. tänk efter. strukturera om.


a good girl knows what's right.

fan jag vet inget.

//P

Kommentarer
Postat av: erica

försöker som redan har gått åt helvete eller håller på att gå ditåt. en sak i taget. andas. tänk efter. strukturera om. exakt sådär.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback