Vilken dag!

Än så länge har min dag varit förbluffande bra!!!! :D
Känner mig .. ja rent av lite glad! :)
Är ledig vilket ger det hela en förstklassig start. Vaknar lagom tidigt. Upptäcker att min tå mår bättre! :) bra! slipper fixa läkartid! Tvättar. sisådär kul men bra att få det gjort. Jag upptäcker att jag fått tillbaka pengar från SJ. underbart! Solen skiner och jag tar en paus i pluggandet. som går ganska bra för att lämna in min cykel för reparation. Den skulle bli färdig imorgon. Ringer och skaffar mig ett extrajobb inom hemtjänsten. Tur att de är ika desperata som mig. :) JAg ringde ett nummer jag fått av min föra hyresvärd. sluddrade fram något om extrarbeta på telefonsvararen. en kvart senare ringer hon och undrar när jag kan komma för instruktioner typ.
Jag har bokat lokalen den 7 december! så nu kan N sluta hetsa och krama mig! :P
Jag har fixat kerubsittningen. *hoppas *.
Dessutom har jag bokat mig en alldelles egen lite Sputnik till helgen. :D :D :D en helsvart katt fanns kvar!  LYCKA. änyligen får jag min katt!!!
Har dessutom sökt jobb som labboratorieassistent.

Så nu ska jag tjäna pengar och köpa omåttliga mängder Sushi till mina Darlings!
Nu kan ni inte komma och säga att det här var en depp-blogg-postning.

Nu ska jag snart dra och träna med Haplo och ikväll ska vi jobba i spriten. yey mer dopamin till mig! :D desutom skulle det vara ett relativt bra band. Heja dodger för en gångs skull.
dessutom sovmorgon imorrn. vilket an resultera i efterfest med G. ;)

Men Twinky. Vet inte hur jag ska hjälpa dig. :'(
*Krama*

Over and out!
//P

Kommentarer
Postat av: erica

och amerikanen är dj ikväll, jag tror att det kommer bli grymt. jag ska mest gå ner och sitta där, ta det lugnt. inte dricka något mer än kanske en drink för att det är gott. och lyssna på bra musik.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback