storhandling

Har varit en märklig dag hitills. Jag vaknade tidigt men steg upp iaf för att ta en stärkande joggingtur. upptäckte dock den gråa himlen och det faktum att regnet stod som spön i backen vilket fick mg på andra tankar för en stund. började att städa lite och hittade då pen paketavi. nyfiken av mig som jag är drog jag på mig träningsbyxorna och jackan och promenerade ut i regnet mot hemköp för att hämta paketet. Väl hem kommen uptäckte jag att det var ännu en webcam. Mycket märkligt.Av en annan sort innhållande mic och somdessutom gick att sätta fast med en klämma på skärmen. Mycket praktiskt men inte alls lika söt som hellokitty kameran. Så nu har jag helt plötsligt två kameror. ska jag behåla båda eller ge bort en? men vilken sa jag e bort isåfall?
Sedan Har jag varit och tränat och stor handlat på willys. Det var fruktansvärt långt att gå men som tur var hade regnet upphört. Väl på willys handlade jag massor, lyckades hugga en buss och sen släppa mig hem med tre ofattbart tunga kassar. Men nu har jag mat så jag klarar mig länge framöver. Har lagat en supergod linsgryta.  Så nu är jag mätt och glad. När jag kom innaför dörren föret efter att inte ha ätit sedan min tradiga havregrynsgröt imorse och dessutom tränat kändes det som jag skulle svimma. Eller frmaförallt gråta.

Känns som om jag är mer stressad över att vara ledig. Massa saker som skall fixas. Nu måste jag ringa den nya RKU medlemmen och bestämma tid för möte. Men telefoner är ju sjukt jobbiga...
Ska dessutom försöka fixa katten. Såklart krockar min blodgivartid med skolan. 4 möten i veckan som kommer. minst. sen ska jag fixa kulturaffisherna. städa lägenheten, tvätta, andas bla bla.
Jaja tur att det är i början av kursen. Upprop på mådag kl 9. Verkar vara en väldigt intressant kurs. Genetik och Mikrobiologi.
Borde ringa om extrajobb också. men när ska jag hinna jobba?
fattighetsfaktumet är ett stressmoment i sig.
Jaja snart ska jag på fest och supa skallen i bitar. Då brukar det känns bättre.

Såg föressten själv idag att jag gått ner i vikt. väldigt märkligt. borde inte jag ha fått min mens förresten? Är jag gravid? Varför får jag jämt sådana här nojjor. Kan jag inte bara vara lite ansvarsfull och använda kondom? Nej Nej. FAN.

Ronjj citat:
R -"Jag har fått värsta ryktet i uppsala. dom tror att jag är som du."
P-" Vadå, dom vet väl inte hur jag är?"
R-" Nej men jag menar slampig"

Va fan!!!
Är det så folk ser mig. Och jag som tycker jag får för lite sex. o_O

Dags att byta om.
//P

Kommentarer
Postat av: Ronjj

Petra, du vet att jag inte mena så illa som det lät! sluta hålla på o träna jämt, man kan andas ändå! //R

2006-11-04 @ 17:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback