Oändlig november

November är en oändligt lång månad. Den tar aldrig slut. Dagarna går men mörkret består.
känns osm om kursen varit iång en månad fast det bara gäller en vecka. Jag vill fly. Men hellst med systra mi.

Jobbade på klubben igår med Haplo (R). I sprit baren. Det var trevligt. Gav kvällens egen komponerade drink namnet Lenins Diamant. :)
Några stalkers vid baren som var lite jobbiga bara. En snubbe som ville betala mig hundra spänn för att jag skulle le. well, Screw you motherfucker!
Men G var ashet. :P Även den näpna tjejen med Zelda tröja. Omg so sweet!
Fan jag spanar på folk överallt utan att vilja ha ngt igentligen. Eller ngt kanske jag vill ha men inte någon. :P

Idag var jag på kalles med Twinky (A) och mysfikade till frukost. sedan var jag på gymmet. Det knöt sig i magen när jag såg J's look-a-like. Jag kunde inte låta bli att stirra. Samma längd, kroppsform, frisyr och rörelsemönster. Jag trodde jag skulle sluta andas men sen såg jag att det inte var han och försökte gömma mig eftersom jag stirrat så fruktansvärt. Det var nästan mer pinsamt än när jag halvt snubblade i förläsningssalen häromdagen i en fullsatt sal där förelsningen redan börjat. Men det är ju kul att man kan roa någon.
Jag har varit hemma hos Twinky och druckit glögg käkat pepparkakor och dansat dansmatta. Hon vet mina svaga punkter. :P och sedan så knåpade vi lite på labbrapporten. Men ingen var särskild peppad.
Apropå glögg och pepparkakor, snart är det jul och det är ju om möjligt nästan värre än hösten. visst det finns ju vissa tingestar som är positiva såsom knäck och sill. Men annars är det ju fruktansvärt. Har hatat konsumtionshetsen kring julen i flera år och starkt propagerat för avskaffandet av julfirandet i våran familj.
med varierande resultat. Mamma var med på att dra ned på matlagning och pyntning. Syrran var på idéen men Pappa och Martin värnar om traditionerna som ena riktiga lundianska konservatister.Pappa har tydligen redan "fixat" två halvavbarrade granar och martin har säkert printat ut en meterlångönskelista eftersom det är julklapparna han är ute efter.
Så nu är väl julen något av en kompromiss. Förra året kom jag iaf undan då jag var på kuba. Och iår har jag planerat in att jobba på ålderdomshemmet hemma i hallsberg som jag slavade för i somras. Det blir ju iaf lite pengar. Hoppas komma iväg på ngn liten semester också.
Sedan är ju den stora frågan Hur och var man ska fira nyår.
Antar att jag inte får hoppas på för mycket. Utan mer ta det som blir.

Nu har jag tittapå djävulen bär prada. Inge vidare. Gav mig inte så mycket. kunde inte identifiera mig.
Tjejer är ju helt blåsta och tar för skit som helst. Jävla värld.


Och ja jag ska bli bättre på att dissa slemmon!

Ja imorrn blir det en extra lång tuff dag. dessutom har jag ju inte sovit ordentligt på hela helgen.
så nu ska jag bara mejla det nödvändiga och en gå och lägga mig.  Ska på undersöning för att få lämna blod kl 8.15 imorgon. Tror inte de vill ha mig dock! Vem vill det? :P


-They don´t choose you.  you coose you sexy but foolish girl!.

Tack! i need thet kind of inputs. :)


varför har jag blivit en anglofil????? Antar att det har med Haplo att göra! :P


//P

Kommentarer
Postat av: Ronjj

Du e den bästa syster, du lyser upp min vardag trots dom massa milen mellan oss. jag ser dig precis framför mig i dina bloggar. o självklart vill ajg åkta o resa med just DIG. du e ju den bästa

2006-11-13 @ 18:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback