Mellanmål

Som i supermario. Nu har jag klarat halva november, den svåraste episoden. bara 15 dagar kvar. och 10 kvar till pengar. Nu är dom slut. IGEN. Att vara pank är en väldigt stor stressfaktor för mig.

Haplo friade till mig igår. stod på knä utanför min dörr med en tänd tändare.
-Can I light on you?

hahaha... Sötaste. Drog med mig och matade mig med choklad. :D fick mig att må bättre över 14 nov-grejjen. Det är sånt vänner är till för.
Tittade sedan på lost in translation. bra film! för en gångs skull! :P

Imorse hade jag punka på min cykel. för en gångsskull ballade jag inte ur helt utan lämndade den och traskade iväg med raska steg til föreläsningen. Föreläsningen var oändlig. Den annars relativt vettige förläsaren drog sjuka skämt om transvestiter samt drog paraller till Bakterier och fager. o_O
Jag och iaf Twinky reagerade starkt men var för trötta (fega?) för att påpeka.
Dessutom gjorde han helt plötsligt reklam för hans sons jävla film och delade ut lappar med adressen till trailern..? iofs var han sjuk igår men idag verkade han ha fått spatt. jag är fortfarande chockad.
förläsningen fortsatte i sakta mak. Föreläsaren varnade för ett komplicerat stycke. Men när han slutade prata satt jag fortfarande med spänd förväntan;
-skulle han inte säga något komplicerat??
Haplo: Oh my gad. jag har inte fattat nåt på en halvtimma...
hmm.

Gick hem till twinky för lunch och labbrapport. blev nästan klara. men det är en del resultat som är otolkbara..:/ jaja det ordnar sig nog. Sen snacka vi massa skit om parfymer och om att få kåtslag av gubben på bussen om han har samma parfym som ens lover.. :P

Tog med haplo hem för lite plugg. o
ch sedan har vi haft RKU möte i min fina lägenhetn med den nya medlemmen som inte dök upp.. suck. och ag som nästan hade städat.Prestation att jag ska snacka om kuba.

Nej nu ska jag dra och träna. :)
släpp endorfinerna fria!!! ahhh.
//P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback