Ledig

Vad gör man med sin lediga tid? Finns mycket. men frågan är ju omman vil ta sig för någonting. Måla om eler inte? twinky lovade hjälpa till. men frågan är u om man pallar lägga sparpengarna på färg?


känslor är skitsvårt och jag vet aldrig vart jag står.
snackade med Tinky igår kväll, drack glögg och cider samt åt wasabi nötter.
Kom väl inte fram til något mer konkret än at jag behöver en stor dominant brutal synthare som jag kan tråna efter som en liten näpp på näsan. Jag behöver ingen söt  snäll pojke/flicka. enligt twinky.
Jag själv tycker att jag inte behöver någon alls. Är livrädd för känslor.
dessa hormoner som bara gör mig knäppare och gör livet så komplicerat. Men visst vore det mysigt
att vakna upp bredvid någon. särskilt på söndags mornarna.
Men det känns som om jag vill att livet ska vara något mer än en gigantisk köttmarknad där det gäller att roffa åt sig den möraste biten. Och där jag har valt att vara vegetarian.

Gick ner till klubben vid 12-ish och "skällde" på haplo för att hon tagit på sig att jobba. jagvill ju bara att hon ska ta tentan. sedan snackade jag en snabbis med E innan jag gick upp och la mig vid 1-ish.

försov mig och fick halv springa till föreläsningen.
Idag stod föreläsaren och drog inågot slags jävla snöre och försökte förtydliga någonting som syntes mig naturligt och självklart. Men uppenbart var det inte det eftersom han fick upprepa principen sisådär 5 gånger. Frukost macka med twinky på matte huset. desperat spanande efter teknisk fysik killar. Men de hade gömt sig. Haplo dök aldrig upp?? och msn funar inte så hon är onåbar. :P
Fick ett av de störst irritationsobjekten bredvid mig på föräsningen. Den frikyrkliga pingstvännen med den jobbiga rösten. hon stallde dumma frågor till mig. och jag svarade antagligen otrevligt.
men jag kan ju alltid skylla på att jag hatar människor.

men det är ju inte riktigt sant jämt. men en jävligt praktisk fasad att gömma sig bakom när man är rädd för att inte bli omtyckt själv.
men ofta är ju folk faktiskt idioter.

 har gått hem. och nu ska jag väl ta tag i mitt liv. fan vad jag känner mig cynisk.
fan.

hur långt är det mellan stockholm och kairo? fågelvägen?

//P





Kommentarer
Postat av: erica

jag har legat och varit bakfull hela dagen. men det var värt det, jag hade skitroligt igår, var iväg på efterfest och grejer och däckade väl vid 07.00.

2006-11-16 @ 17:45:36
Postat av: Ronjj

syster, ledighet har man för att 1, vila upp sig. 2,festa. känns det inte som du får nog av 2an? Vi kanske ska till åland!!!!;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback