Fest.

Jag är helt förstörd. Eller det var nog en överdrift. Men seg är jag och träningsvärken gör sitt till. Jag drack oberäkneliga mängder rött vin. Det är sådant som händer när det är gratis. Först var jag på 68 fest hos Emelie, Carin och Sara. Det var trevligt.jag kände inte så många men det är ju riktigt trevligt med nya bekantskaper. SEdan raglade jag hem til smålands och dansade lite med Leo och hans syster. Jag fick en drink av rebecca också tror jag. På efterfesten på korpa 2:an blev Erica väldigt kramig och peppad inför kulturveckan. Båda var fulla som ägg när vi planerade in  att boka Millencolin. får se hur det går med den saken.Jag snubblade hem nångång imorse och somnade tills jag vaknade aldelles nyss. Seg alltså
Men Men ska inte göra så jätte mycket idag iaf. Försöka få lägenheten städad. Kan vara skönt att få det gjort innan kursen drar igång.

Är det såhär livet ska vara? Fullt med halvdana fyllor, ångest och städning?
Jag vill ha något mer.
Nej Ronja. så mycket tränar jag inte. Men ibland måsta man när frustartionen kommer över en alltför mycket och endorfinerna är slut. Men träningen är inte ens i näheten av vad den varit.
När det var som värst kanske jag tränade 4 timmar om dagen i olika former.
Kommer ihåg när jag skulle redogöra för psykologen (med det passande namnet ) Liv Sundh Hur mycket jag tränade.
Kunde börja dagen med En jogging tur på 6-7 km på morgonenmed efterföljande. Efter frukosten cyklade man till skolan en cukeltur på ca 1 mil. Senare var det styrketräning innan lunchi princip varje dag. Kanske pressade man in en promenad om man hade någon mer kor håltimma. senare cyklade man hem och på kvällen kunde det vara boxningsträning i två timmar eller så hittade man på någon annan aktivitet. så såg det ut i princip 7 dagar i veckan. vecka efter vecka. Det konstiga är att jag klarade av skolan ändå med bravur och dessutom fick ett extrajobb. Lägg därtill en kost bestånde av nästan enbart grönsaker och fri från fett.
Inte så konstigt att man inte orkade umgås med någon så mycket. Det trasade sönder varenda relation jag hade även Den som betydde mest. Ibland kan jag ställa mig den frågan hur det hade varit om jag inte blivit sjuk i Ortorexi som det så fint heter. Så lever jag inte nu. Absolut inte. Men Jag förstår att du är orolig R. Du såg mig när jag var som värst och nu bor jag okontrollerbart långt borta. Men jag lovar att ta hand om mig. Jag vill inte hamna där igen.

 Men det är väl inte så mycket att grubbla över nu.
Får försöka göra det bästa av livet. vilken jäva klyscha. Har ju ingen som helst betydelse  vad jag fyllt mitt liv med när jag trillar av pinnen.
Så Hur fan orkar man? ibland är allt bara så meningslöst.
Vissa dar vill jag förändra världen men vissa dar vll jag bara dö.
Vilket är naturligast?

Äh va fan. Om man skulle städa lite och sedan fly till kalles för lite socialt.
/P

Kommentarer
Postat av: Ronjj

Petra, Petra. Jag vet att du tagit dej upp från sjukan men man vet aldrig säkert vart man har dej, senast igår sa du att du va fet. och när man provar kläder så vägrar du prova en vis stolek för den KAN du verkligen inte ha. det e fortfarande sjukligt även fast du säger att du e frisk. du e kanske frisk om amn jämnför med när du var nere i det svarta. Men jag hoppas att du känner dej själv så väl att du kan ta dej ännu högre upp:)
Du vet at jag alltid ser upp till dej. och har alltid gjort.

2006-11-05 @ 11:59:03
Postat av: Erica

jag är fortfarande skitpeppad på att boka Millencolin, eller i varje fall något i den genren och på den storleksnivån. think big. annars är jag bara sjukt jävla bakfull idag, alltså verkligen galet. det var längesen jag var så jävla full som igår och det var längesen jag var så vansinnigt bakfull som idag. kolla min blogg btw.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback