En Regnig grå dag

Hur ska man stå ut? Stå ut med regnet, vardagen och depressionen som alla verkar bära på.
Världen runt om kring är full av ledsna människor. Och jag är långt ifrån glad själv. Allt känns meningslöst. finns ingenting att se fram emot. Det är kallt, det är blött det är stressigt och dagarna är fulla med skit med undantag av vissa ljusglimtar.
När vänner mår dåligt vill jag  finnas till för dem, hjälpa till. Men jag känner mig så otillräcklig. Jag vet inte hur jag ska agera eller trösta.

Jag har ju mina sätt att ta tag i frustrationen. även om de är fel så funkar det för det mesta.
Veckan har varit stressig och full av möten jag helst skulle slippa. Har knappt varit hemma överhuvudtaget.
Kerub möte i måndags, kulturmöte i tisdags, inte så krävande men) GU möte i tre timmar och efterföljande tretimmars FUM möte.
Och då blev RKU inställt ändå.. och ligger och hägrar i framtiden.
Mest avallt är jag trött på allt jävla ansvar.

igår var vi på klubben. Så förnedrande att han hånglar med en asful brud. ett riktigt nedköp.
men det var kul ändå. Leo och Peter var fulla och underhållande.
Vi hade grundat med hemkört från vretstorp och Lab sprit från KC. i form av specialldrinkar de persika Petra. ^^
Så idag var ambitionen i skolan lägre än vanligt.
bröt mot sockerstoppet och käkade massa gratisgodis B och jag hämtade från Teknologernas Arbetslivsmässa.
Labben gick åt helvete tack vare kossan till labbassitent inte hade tillsatt några bakterier.  Ville bara döda när hon pekade ut oss för eximinatorn att vi hade inkuberat fel när det var hennes information som var bristfällig just till oss. men det gorde ju inget eftersom ingen fick ngt resultat.
Förövrigt känner jag rent och ärligt hat inför alla människor, (med vissa undantag). Är det mig det är fel på eller är alla verkligen så jävla korkade, missanpassade och förtjänar all min förakt?

Vill spränga hela världen eller bara fly. Fly vart som helst. Helst till något varmt. Eller någonstans där jag kan lära mig åka snowboard.

HAr målat min labbrock jättefin med batman logga på ryggen på labbrocken och en hammaren och skäran. Tack för hjälpen A! <3 Önskar jag kunde få dig att må bättre. Du betyder massor.

Nej. Skitliv! för att citera ännu en vän.
Kan inte ens glädjas över förra kursen. Jag vet att det är töntigt med det är inge kul när mina darlings inte nådde dit jag gjorde. och även om jag inte är berättigad till det enligt vissa så är jag ledsen.

Varför vill jag bara ha folk som inte vill ha mig? Do I like the Challenge? Kan ingen bara tycka om mig?

Fick iaf bekräftat att jag inte är gravid efter vissa problem med gravtest som A tillslut fixade.
skönt det iaf. well B släppte ännu en smickrande kommentar på ämnet.
B:"Bra, Grattis"
Jag: "ja vilken jävla pretation att inte vara gravid.NOT"
B: " Jo i ditt fall är det det"

Well spank you!

will I allways be seen as the one and only SLUT?
//P

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte säga varför eller varör inte, men det var skönt på något sätt att läsa

2006-11-09 @ 23:00:07
Postat av: e

fan, skitliv mest. jag förstår dig så jävla väl. jag är ledsen av någon anledning, kan vara för att jag drömde något inatt om att det är kört för mig vad gäller honom (du vet vem jag menar) och att jag måste ge upp. jag vet inte, det känns skitjobbigt. helvetes jävla skit.

Postat av: Ronjj

systra mi, ner värdera dig inte så mkt, tro inte att det är dej det e fel på, folk är idioter. jag ställer mig ofta tanken att jag är kanske för kräsen men ju mer jag tänker över situationerna så kommer jag fram till NEJ, dom är idioter! Du e ingen jävla slut! förstå det. ibland känns livet sådär cepe, jag vet. men håll ut! /R

2006-11-10 @ 01:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback