Allt har en (1) ände men tha EVIL korv har två (2)

Lördagsmorgon! Pigg som en lärka. Duktig var jag som inte var ute och syndade igår. Det gjorde jag och Haplo i min soffa istället. Dock inte med varandra utan med varsin godispåse: Dreglandes över  en (1) st Brad Pitt och en (1) Angelina Jolie. *mums*
Det var vi värda efter fattigdomssvältkost , träningsmaraton och plugg.
Försöker plugga massa men det går inte så bra fastän tentan hägrar alltför nära. Istället fyller jag dagarna med kringströvande pill-i-naveln aktiviteter.
Igår på föreläsningen hände ngt fantastikt. Apan som går på kursen som alltid pratar och skrattar HÖGT under föreläsningen var nästan värre än vanligt. Efter cirka en timmas eskalerande frutration och vrede ho smig och Twinky öppnar plötskigt en random snubbe munnen och ber honom hålla käften. Bra att det finns någon vettig.  Nu måste vi uppsöka honom och ge honom en present. :P Jaag hade själv gjort det om det inte var för att han att på andra sidan salen.
I övrigt var föreläsnining ovanligt tråkig. Sedan cyklade vi ner på stan åt mycket god vegetarisk mat på Govindas och gick sedan på biblioteket. Vi åkte hem till mig och jag bytte kläder inför jobbintervjun.
Hon plockade fram antagningsbeviset så fort jag kom dit så nu har jag extrajobb! :)
Kan jag kanske tjäna lite pengar. Och bjuda mina darlings på sushi och ben&jerry glass.

Snart ka jag ta busen till lomma och hämta min Kattunge! :)
Underbart. Tror att den skall heta Sputnik.
Apropå det. Snart aka fugelsand äntligen ut i rymden! Värt att fira! synd bara att det är natten till nästa Undercut.

//P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback