Mossig

Åldersnoja.
Vad vill jag? och hur kan jag nå dit? Om jag inte vet målet hur ska jag då kunna staka ut en väg?
Vill jag vara ensam? singel? Kanske. men hur länge?  hur ska jag någonsin orka vara å nära inpå en annan människa när inte ens orkar med mig själv?
Det är brist på resonabla vettiga människor. Men jag antar att jag klarar mig med katten. Troligen

Fredagskväll spenderade jag delvis på sydkånska där jag serverade på Lunas julfest. Det var trevligt att träffa J och den schwieziska utbytesstudenten. Även om jag började med att göra bort mig.. *nojj nojj* Sen var C och S där. Kul att prata med dem med.

Smet senare iväg till smålands och dansade med Twinky. Även E var där och vi pratade lite. Jag var dock både full och trött efter de två tidigare dagarnas festande.
Men det var ändå en trevlig kväll. Slutade med att Paradis O ringde när jag satt på bardisken. :) jag bestämde mig för att gå hem och lmnade nykeln till L så min gäst kunde komma in i mitt hem. Halvsov på soffan och sputnik var helt galen hela natten. Gick upp och mötte lördagen ed allt för få timmar sön i bagaget.
När jag gick iväg till torget vid tolv hade min gäst inte gått upp än. Sålde proletären med hellylle Staffan och O. Gick ganska bra tack vare min charm(?).
När jag kom hem hade gästen gått. Skulle gå och lägga mig tidigti lördag kväl men så ringer Twinky och vill ha med mig till electronica klubben på smålands och eftersom jag inte kan säga nej till en danskväll hängde jag på. Musiken var bra och det var mycket folk. Men vid halv två höll jag på att tuppa av av utmattning.(vekling)  Gick hemoch kollade på uppskutningen! Fågelsång i rymden! :) vilken grej!
sov ett par timmar och gick upp vid sex för att jobba.
Jobbet gick föga oväntat åt helvete. Förstörde en säng som kostade ultuma att reparera efterso det var helg. Men det var egentligen inte mitt fel. Bara för att jag är längre än alla andra tjocka dvärgtanter om jobbar där. :/
Sen gav jag diabetikern glass. Det var ju inte så jävla bright. men hon blev glad iaf.
 Resten av dagen var jag ett vrak. Bestämde filmkväll med Tösera. eftersom jag är tidsfascist,(efter farsan) var jag först på citylivs. Inhandlade min nyadrog. Paranötter. Gick sedan till videomix för att hyra film. Vilket alltid är nästintill omöjligt. (stoppa valfriheten) När de föreslog big fish var jag ju tvungen att avslöja att jag hade den i väskan. Vilket inte var helt riskfritt då 67 % av sällskapet hade mens. Kunde ha utsatts för tortyr. men jag kom undan. :P
När vi kom hem till Twinky gick det plötsligt upp för mig och jag utbrast
:Helvete! jag kokar ju ris!
T: men spring då!
Jag: Ja. så sprang jag hem i panik. Väntade mig ett brinnande smålands. Men väl hemma kunde jag andas ut då riset bara var lite bränt i botten. Min jävla klantighet tar aldrig slut.
Men jag är ju iaf lite hardcore med ett stort sår i pannan.
Sedan kollade vi iaf på filmen och flummade lagom mycket i övertrötthetens tecken och väl hemma sloknade jag.

Försov mig imorse vilket resulterade i 11 timmars sömn.  Men var ändå i skolan efter 20 min och bara en kvart sen.
Haplo och jag åt fetaost macka till brunch. Och nu vet jag inte om det år det eller ikdelarna jag åt till middag som gett mig olidligt magknip. Tror mer och mer på min hypotes om laktosintolerans.. :(
Har försökt plugga på kemins Historia. Något som ger mig ångest. Funderar mycket starkt på att inte tenta.
Har sedan varit på mycket avslappnande yoga. Mkt skönt.
Men nu är det dags att sluta. Och om du orkat läsa ända hit om mitt oviktiga och ganska ointressanta liv är jag mäkta imponerad.

//P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback